Atomic Buffalo Turds

For nylig lavede Jacob sin første Pulled Pork i weberen og der fik jeg allernådigst lov til at lave appetizers. Efter Weberen er ankommet til matriklen har jeg næsten ikke lavet mad, det har Jacob stået for, så længe det skal grilles :) Det er skønt med hans nyfundne interesse, den smager dejligt!
Anyway, på chilifan.dk var der en der skrev om Atomic Buffalo Turds (oprindeligt fra grillguru.dk) og dem måtte jeg simpelthen prøve at lave.
Efter jeg havde googlet lidt flere opskrifter på dem, så jeg at der flere steder stod at de godt kunne miste lidt styrke så man kan godt give dem lidt ekstra tørret chili, så jeg blandede lidt i flødeosten.
De blev supergode og skal helt sikkert laves igen!

Skønne stærke jalapeño hapsere
Atomic Buffalo Turds
5 friske Jalapeños (find de største, så passer det med en hel baconstrimmel)
10 cocktailpølser
2 spsk flødeost
tørret chili, paprika og peber
10 skiver bacon

Jalapeñoerne vaskes, halveres og renses for frø og stilk.
Der blandes chilipulver, paprika og peber i flødeosten, og dette smøres i de halvered jalapeñoer.
Så trykkes der let en cocktailpølse i hver og bacon vikles rundt om dem. Den sidste runde strækker jeg lidt i baconen så hænger den bedre fast, ellers kan man komme en tandstik i, så den holder sig på plads.
Skal grilles i 15-20 min på indirekte varme og så gerne på den direkte varme for at baconen bliver sprød.
5 friske halverede jalapeños
Jalapeño fyldt med flødeost og en cocktailpølse
Atomic buffalo turds klar til grillen!

Etiketter: , ,