Fyrfadsstager af tomatpuredåser

I Netto (og sikkert mange andre steder) har de nogle gange små dåser tomatpure som spotvare til 1-2 kr og jeg plejer at hamstre når jeg ser dem, da det er sjældent at vi bruger en hel dåse tomatpure af de store dåser til hverdag.
Men nu har vi har kokkereret til Jacobs 30 års fødselsdag på lørdag, har vi fået brugt en hel del af dem + jeg havde 4 brugte stående. Jeg har nemlig gemt dem, da jeg engang har set nogle bruge dem som fyrfadslysholdere. 
Tomatpuredåser som fyrfadsholdere
Vi har ikke særlig mange fyrfadsholdere, så det passer perfekt, da vi skal bruge nogle til festen. Hvis man lader låget sidde lidt på, når man åbner dem, spreder de lyset bedre, men det tør jeg ikke da jeg er bange for at nogen kommer til at skære sig på de skarpe låg.
Men de skulle alligevel smides ud, så når festen er ovre kan jeg smide dem ud, og så passer det sikkert med at når vi skal holde stor fest igen, så har jeg fået samlet en bunke sammen igen.

Etiketter: