Flagermus og efterårsblade i papir

For en del år siden efterhånden begyndte jeg at lave lidt Halloween pynt i papir, fordi jeg synes det man kunne købe var meget "køb-og-smid-væk"-agtigt. Det er ikke superkønt og skal kun holde i meget kort tid, så derfor gik jeg i gang med lidt papirudklip som let kan pakkes ned og hænges op igen til næste år.
Det er ofte de mest simple ting der giver det stærkeste udtryk, og mit yndlingspapirpynt til Halloween er nogle flagermus mobiler, som hænger ved siden af hinanden og giver en hyggelig stemning.
Flagermus ophæng
Det er simple flagermus i sort karton, der er syet sammen med lidt sort sytråd og hængt op ved siden af hinanden.
Flagermusene er syet sammen både midt i hovedet og i højre og venstre øre, for at skabe assymmetri i uroen.
Flagermus skabeloner til papirophæng
Sidste år skar jeg en masse blade ud i forskellige farver og det er meningen at jeg skal have syet dem sammen i samme stil som flagermusene og hænge dem dem op i et hjørne eller lignende.
Efterårsblade i papir til ophæng

Etiketter: , ,