Hæklet dødningehoved / skull

Som en af gaverne til Charlottes julekalender har jeg lavet en brødpose, men for at den ikke blev for tantefin, har jeg lavet nogle små hæklede dødningehoveder til den, da hun er meget glad for Heavy Metal.
Et dødningehoved i råhvid
Brødpose af jeans og hør med blondekant og hæklede skulls
Se hvordan jeg lavede brødpose: her
og se i dette indlæg hvordan jeg lavede dødningehovederne.

Jeg synes bedst om de dødningehoveder jeg fandt, som var for store, de små var meget små og for detaljeløse. Så jeg har prøvet at lave en mellemting som jeg er ret tilfreds med.
Starten på et hæklet dødningehoved
Dødningehovedbrødposen designes og sammensættes
For første gang har jeg prøvet at tegne opskriften med internationale tegn for hækling, så den burde kunne læses af alle sprog. Jeg synes faktisk det er en nem og overskuelig løsning, når man lige har lært det :)

Hæklet dødningehoved

Etiketter: ,